Friday 23 November 2012

BRINCHANG...


Alhamdulillah...selamat pendakian kami.Almost dalam seminggu dah balik dari pendakian.Tapi disebabkan tugas hakiki bila bergelar mahasiswa yakni kekangan  "assignment".."test".. dan sebagainya membuatkan terbantutnya untuk update blog.(ayat berbelit-belit.hehe..)


JOURNEY TO GUNUNG BRINCHANG,CAMERON HIGHLANDS >>>>

Perjalanan bermula dalam pukul 1 pagi dengan menaiki bas.Uishhh...2 buah bas tu.Ramainya!!Seriuss,,memang tak menjangkakan akan seramai itu.Ingatkan semua "girls" yang pergi,,tup..tup..ada jugak "boys".Kang dah malu time naik bas tu.Confident sangat ingatkan semua girls.  -_-


Celik je mata....SEJUKNYA!!Patut la.Dah sampai kat Brinchang,Cameron Highlands rupanya.Adeiii...tu la.Bila dah hobi tidur dalam bas ni...ermmm..memang tak boleh buat apa la.Time tu dalam pukul 6.30 pagi.Kami terus pergi ke surau yang berdekatan dan menunaikan solat subuh terlebih dahulu.



PERJALANAN KE KAKI GUNUNG BRINCHANG  >>>>>
















BERMULALAH PENDAKIAN KAMI  >>>>>


























ALHAMDULILLAH.AKHIRNYA KAMI SAMPAI JUA DI PUNCAK GUNUNG BRINCHANG BERKETINGGIAN 6666 KAKI MERINTANGI JALAN-JALAN YANG PENUH ADVENTURE.MantOp!!! =)













PERJALANAN TURUN MELALUI JALAN RAYA SEPANJANG 9KM >>>>


















                                                            ( Dila mengalami kejang kaki )







ALHAMDULILLAH...Selamat semuanya.Jauh perjalanan luas pemandangan serta pengalaman.Letih serta lenguh di kaki hilang apabila dapat melihat kebesaran serta keindahan ciptaan ALLAH.Subhanallah.Amazing journey!!


2 comments: